• ویژگیهای لباس پاییزی بچه گانه

    یکی از فصلهایی بسیار زیبای سال فصل پاییز است. در این فصل کم کم هوا رو به سردی میرود. یکی از مواردی که برای کودکان باید رعایت شود لباس مناسب این فصل است. در فصل پاییز با توجه به اینکه هوا رو به سردی می رود استفاده از لباسهایی که نسبت به لباسهای تابستانی بچه گانه ضخیم تر هستند بیشتر می شود. معمولا در این فصل کودکان چند لایه لباس به تن می کنند. از جمله این لباسها می توان به سوییشرت بچه گانه، بلوزهای استین بلند، بلوزهای با جنس دورس و لباسهای بافت اشاره کرد. پس لباس پاییزی بچه گانه دارای ویژگیهایی است که در این مقاله به جزئیات آن می پردازیم.

    جنس لباس پاییزی بچه گانه

    یکی از ویژگیهای مهمی که لباسهای پاییزی برای کودکان باید داشته باشد جنس این لباسها است. کودکان به علت تحرک زیاد، زیاد عرق می کنند. لذا جنسهایی نظیر پلی استر ضمن آسیب رساندن به پوست کودک; با تعریق زیاد ممکن است باعث التهابات پوستی شود. از اینرو جنس لباس بچه برای فصل پاییز نیز مانند سایر لباسها باید از نخ یا نخ پنبه باشد. 

    ویژگیهای فروشگاه لباس کودک
    بیشتر بخوانید

    رنگ لباسهای پاییزی

    رنگ لباس از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب لباسهای پاییزی است. با توجه به اینکه در فصل پاییز هوا رو به سرما میرود هر چقدر رنگ لباسها تیره تر باشد گرمای بیشتری را جذب می کند. در مقابل لباسهای روشن گرمای کمتری جذب می کنند. از این رو توصیه می شود بین رنگها توازن خوبی برقرار کنید. به یاد داشته باشید انتخاب طرح های شاد و جذاب باعث تمایل بیشتر کودک به پوشیدن لباس می شود.

    لباس پاییزی دخترانه

    لباس پاییزی دخترانه

    قیمت لباسهای پاییزه

    قیمت لباسهای پاییزی و زمستانی با توجه به ضخامتی که دارد نسبت به سایر لباسهای کودک بالاتر است. همانطور که می دانید جنس و کیفیت لباس نیز تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد. بهتر است از فروشگاه هایی که تخفیفات فصلی را در نظر میگیرند خرید کنید. برای لباس پاییزه بچه گانه این فروشگاه ها معمولا در انتهای فصل پاییز تخفیف می گذارند. می توان لباس را یک سایز بزرگتر در نظر گرفت تا کودک بتواند سال بعد آنرا به تن کند. 

    آشنایی با تولیدی لباس بچه گانه
    بیشتر بخوانید

    خرید لباس پاییزی بچه گانه

    برای اینکه کودک را در خرید لباسش مشارکت دهید بهتر است نظر او را در مورد لباس بپرسید. اگر هم هنگام خرید، کودک همراهتان نیست با توجه به سلیقه ای که از او اطلاع دارید اقدام به انتخاب و خرید لباس کنید. نکته مهمی که هنگام خرید لباس پاییزی برای کودک باید در نظر داشته باشید این است که چون لباسهای پاییزه ضخامت بیشتری نسبت به سایر لباسها دارد شاید کودک در آن احساس خوشایندی نداشته باشد. از اینرو هنگام خرید، راحتی لباس بچه را در نظر داشته باشید.

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    فروشگاه
    علاقه مندی
    0 محصول سبد خرید
    حساب کاربری من